Nieuws/ Joost vindt in Microsoft eerste adverteerder /reageer

door: Ewald Smits
over: internet, marketing, concurrentie, strategie
op: 26 april 2007

Joost.com, de internettelevisie service ontwikkeld door de oprichters van Skype en Kazaa, heeft net voor de introductie dertig adverteerders van naam aan zich weten te binden. Onder hen grote namen als Microsoft, United Airlines, Sony Electronics en het Nederlandse Unilever. Dat meldt de NewYork Times.

Dinsdag

Ook getekend hebben Nestlé, Hewlett-Packard, Intel, Motorola, General Motors (Opel en Vauxhall), Taco Bell, Lions Gate Entertainment en het Amerikaanse leger.
Joost noemt de dertig merken haar ‘launching partners’, die allen voor drie maanden hebben getekend. In ruil voor een onbekend tarief kunnen zij straks gratis gesponsorde programma’s naar de gebruikers van Joost zenden. Bronnen in en om de nieuwe internet televisie service zeggen volgens The NewYork Times dat Joost dinsdag aanstaande zal beginnen met uitzenden.

Reageren via Facebook

Reacties