Marketing

Dit onderwerp bevat 302 artikelen.

Big TV is watching you printlink

door: Redactie Sync
  • Door het verzamelen van data weten zenders binnenkort wat je kijkt

  • Het zal daarom niet zo lang meer duren voordat ze dit gebruiken voor gerichte reclame

Looqi houdt je dierbaren in de gaten printlink

door: Bas van Essen
  • Looqi is een GPS tracker voor kinderen

  • Is het product onderscheidend genoeg?

Wat de komst van Netflix in Nederland betekent printlink

door: Rob van Leeuwen
  • Staat de VOD markt aan de vooravond van grote veranderingen?

  • De hele industrie in Nederland kijkt naar hoe Netflix het gaat doen

Man- vrouwverschillen in usability printlink

door: Tanja de Boer
  • Er bestaan sterke stereotiepen over mannen en vrouwen.

  • Maar heeft dat echt invloed op de usability?

Van lampen naar apps, hoe Philips Lighting digitaal gaat printlink

door: Rob van Leeuwen
  • Philips maakt met de Hue een nieuwe stap in verlichting

  • Internet is straks in alles, the internet of things, dit is een stap

Microsoft volgt Netflix met Halo TV serie printlink

door: Merien ten Houten
  • Microsoft lanceert de Xbox One

  • De nieuwe Xbox is veel meer dan een spelcomputer

Big Data: nieuwste hype of toekomst van de bank? printlink

door: Dennis Mensink
  • Big Data biedt banken nieuwe kansen en verhoogt veiligheid

  • Banken zijn al verplicht om heel veel data te verzamelen en te bewaren

De mode-industrie moet niet proberen te winnen van internet printlink

door: Rob van Leeuwen
  • Online kledingverkopen stegen de laatste jaren flink.

  • Nu de groei eruit is, is het zaak web- en traditionele shop met elkaar te verbinden.

Een taxi bestellen? Daar is een app voor printlink

door: Rob van Leeuwen
  • Connexxion hoopt met Cabster het trucje van totaalaanbieders als Booking.com en Amazon.com te herhalen.

  • Marketing is cruciaal.

Een goede naam voor je startup is kort en krachtig; de tips printlink

door: Job ten Bosch
  • Net als alle eerste indrukken kan een goede bedrijfsnaam je maken of breken.

  • Funest is de reactie: “Huh, wat zeg je? Hoe spel je dat?”

Hoe verkoop je aan een Chinees? printlink

door: Redactie MT
  • Azië is het nieuwe beloofde land voor marketeers.

  • Hoe bereik je de consument daar? “De belangrijkste ­boodschap die je hier moet communiceren is succes.”

Imagobuilding: zo doet Seats2Meet het printlink

door: Redactie MT
  • Hoe bouwen merken aan een goed imago?

  • Seats2Meet heeft een gratis dienst, doet niet aan marketing en verdient toch goed geld.

De bal is ronder, dankzij Frank Schaper printlink

door: Arjan Zweers
  • Nederlander Frank Schaper maakte de voetbal nóg ronder.

  • Zijn uitvinding is de basis voor alle Nike-voetballen: per verkocht exemplaar krijgt hij enkele centen.

Marketing op Facebook: zo moet het; zo niet printlink

door: Redactie MT
  • Het leven kan niet alleen maar leuk zijn, dus maak van Likes verzamelen geen hoofddoel.

  • Google is voor zoeken, Facebook voor vermaak. Dus: ideaal voor branding.

Imagobuilding: zo doet Koppert Cress het printlink

door: Redactie MT
  • Hoe bouwen merken aan een goed imago?

  • Bij Koppert Cress is social media het codewoord voor de komende jaren.

Weet jij meer over marketing?

Beheer jij een kwaliteitsweblog over marketing en wil je graag links uitwisselen met SYNC? Stuur dan een mailtje naar redactie@sync.nl met de url van je syndicatiefeed. Wie weet staan jouw artikelen binnenkort wel in deze kolom!