Media
Dit onderwerp bevat 212 artikelen.
Hoe Thought Leadership & LinkedIn waardevol zijn tijdens een recessie
door: Redactie Sync
Kennisautoriteit claimen is belangrijk, juist in tijden van recessie
Maarten van Rijckevorsel van prospex legt het uit in dit artikel
Gierige partner is een op zeven Nederlanders een doorn in het oog
door: Redactie Sync
Door de hoge energieprijzen en gierende inflatie moeten veel Nederlanders de broekriem aanhalen.
Een groot gedeelte van hen heeft echter last van bespaarschaamte, zo blijkt uit onderzoek van Acties.nl
People for People zet zich vanaf nu in om alle vluchtelingen in Nederland menswaardig op te vangen
door: Redactie Sync
Hulporganisatie focust vanaf nu op alle vluchtelingen in Nederland.
Het ondernemerscollectief werkt op basis van concrete actie en samenwerking.
Kwart werkende Nederlanders walgt van collega’s
door: Redactie Sync
Een kwart van alle werkende Nederlanders heeft ten minste één collega waar hij stiekem van walgt.
Dat blijkt uit onderzoek onder 1.063 Nederlandse werknemers, uitgevoerd door Acties.nl.
Een derde Nederlanders stoort zich aan collega’s op social media
door: Redactie Sync
Nederlanders storen zich aan collega's op sociale media
Dit blijkt uit onderzoek van VPNdiensten.nl
Ondernemer, haal jij wel het meeste uit jouw persoonlijke LinkedIn-account en die van jouw bedrijf?
door: Redactie Sync
Persoonlijke LinkedIn-accounts zijn ideaal voor 'social selling'
Maxim Spek legt uit hoe jij het sociale medium nog effectiever inzet
Kwart Nederlanders vindt gedichten schrijven vervelendste onderdeel feestdagen
door: Redactie Sync
December is dé dichtmaand, maar rijmen en dichten kan niet iedereen bekoren
Zelfs 27 procent vindt dichten zo vervelend, dat ze de feestdagen liefst zonder gedichten vieren
Twintig procent Nederlandse ouders geen kijk op online gedrag kind
door: Redactie Sync
Een vijfde van de Nederlandse ouders weet niet wat hun kind allemaal uitspookt online
Dit blijkt uit onderzoek van VPNdiensten.nl
Twee op drie salesprofessionals: “Vak veranderd door corona”
door: Redactie Sync
64 procent Nederlandse salesprofessionals: vak vraagt nu om andere skills dan voor de coronacrisis
Dit blijkt uit onderzoek van prospex onder 451 Nederlanders salesverantwoordelijken
Helft Nederlanders doet liever boodschappen zonder partner
door: Redactie Sync
Helft Nederlanders doet liever boodschappen zonder partner
Volgens 49 procent koopt partner onnodige producten
Een op vijf Nederlandse automobilisten laat partner het liefst thuis
door: Redactie Sync
Een op vijf Nederlandse automobilisten laat partner het liefst thuis
33 procent vindt het lastig rijstijl partner niet te bekritiseren
De Ondernemer bekendste vakmediamerk onder ondernemers
door: Redactie Sync
De Ondernemer is het bekendste vakmediamerk onder Nederlandse ondernemers
Dit blijkt uit onderzoek van contentmarketing- en pr-bureau Mediatic
Een op drie Nederlanders verwacht minder Black Friday-aankopen te doen
door: Redactie Sync
36 procent van de Nederlanders verwacht tijdens Black Friday minder aankopen te doen.
Dit blijkt uit onderzoek van kortingswebsite Acties.nl onder 1.007 respondenten.
Ondanks corona forse toename binnenlandse stedentrips
door: Redactie Sync
Het aantal Nederlandse vakantiegangers dat in juli 2020 een stedentrip maakte, is fors gestegen.
Dit blijkt uit een analyse van Voordeeluitjes.nl
Luxetenten opent eerste Romanov Residence in Uden
door: Redactie Sync
Afgelopen donderdag opende Wethouder Maarten Prinssen de eerste Romanov Residence.
Met de Romanov richt LuxeTenten zich nadrukkelijk op vakantiegangers in het luxesegment