Uitgeven
Dit onderwerp bevat 128 artikelen.
Vier op tien Nederlanders weleens opgelicht door autogarage
door: Redactie Sync
Vier op tien Nederlanders weleens opgelicht door autogarage
46 procent denkt dat hij standaard te veel betaalt voor onderhoudsbeurt
Zes op tien horecabezoekers storen zich aan laksheid andere gasten
door: Redactie Sync
59 procent van de Nederlandse horecabezoekers stoort zich aan de onverschilligheid van medegasten.
Dit blijkt uit onderzoek van Acties.nl onder 1.007 Nederlanders.
Ruim helft Nederlanders voelt zich verplicht meer uit te geven als mensen komen eten
door: Redactie Sync
Slechts één op zeven zet gasten een gezondere maaltijd voor
Dit blijkt uit onderzoek van Keukenloods onder 1.056 Nederlanders, uitgevoerd door Panelwizard.
Derde Nederlanders doet grote aankopen zonder product fysiek te bekijken
door: admin
Groot deel consumenten koopt grotere spullen zonder overleg partner
Een op vijf stelt aankopen uit tot Black Friday
Een derde ondernemers mist goede, onafhankelijke adviseur voor externe financiering
door: admin
65 procent ondernemers is bereid extra te betalen voor extern financieel advies
Kwart Nederlanders misdraagt zich tijdens carnaval
door: Redactie Sync
28 procent van de Nederlanders doet weleens iets tijdens de carnaval, waar ze later spijt van krijgen
Dit blijkt uit onderzoek van Acties.nl, uitgevoerd door Panelwizard onder 1.023 Nederlanders die carnaval vieren
Een op zes Nederlanders schaamt zich voor tafelmanieren partner
door: Redactie Sync
16 procent van de Nederlanders schaamt zich voor de tafelmanieren van zijn of haar partner.
Dit blijkt uit onderzoek van Acties.nl, onder 1.118 Nederlanders met een relatie.
Helft Nederlanders bespreekt financiële situatie openlijk met familie en vrienden
door: Redactie Sync
Financieel dienstverlener Omniplan heeft onderzoek laten doen naar personal finance onder 1.016 Nederlander
Jongeren zijn veel opener over hun financiële situatie en vragen bekenden eerder om hulp
Bouw aan het merk, niet aan de oplage
door: Marco van Kerkhoven
Het Noorse mediabedrijf Schibsted lijkt digitalisering in de vingers te hebben.
FD-directeur Van Wiechen doet mee aan de verkiezing van Shareholder-Elected Directors bij Schibsted.
Nederlandse cabaretier zet voorstelling gratis op YouTube
door: Rob van Leeuwen
Stefan Pop zet zijn cabaretvoorstelling gratis op YouTube.
"Ik hoop een nieuwe groep mensen te bereiken", zegt de door Louis CK geïnspireerde komiek.
Of de digitalisering de media gaan redden weten de kranten zelf niet
door: Marco van Kerkhoven
Regionale kranten hebben het moeilijk. Ze verliezen gestaag lezers en adverteerders.
Digitale innovaties hebben nog niet de plannen gebracht die nodig zijn om de sector in de huidige opzet te redden.
Co-creatie verhoogt de waarde van content
door: Karel Kolb
Michel Mol zette in het verleden Uitzending Gemist op, nu pleit hij voor het gecontroleerd delen van content.
"Mensen moeten het naar zich toe kunnen halen."
Sync.nl via NLinBusiness op iPad
door: Ewald Smits
Vier uitgevers slaan handen ineen voor zakelijke iPad app
Twaalf gerenommeerde nieuwsmakers in een merk
2012 volgens het web
door: Redactie Sync
December is de tijd van lijstjes, lijstjes en nog eens lijstjes.
Een verzameling van de beste vooruitblikken op 2012. Wat kunnen we verwachten? Alvast de beste wensen!
2011 volgens het web
door: Redactie Sync
December is de tijd van lijstjes, lijstjes en nog eens lijstjes.
Een verzameling van de beste terugblikken op 2011. Welke innovaties hadden echt impact dit jaar?