De Westerse wereld is consumptief verzadigd en groeit nog maar nauwelijks
Probleempje voor bedrijven: hoe realiseer je groei?
beyondreason (1 maart 2007, 16:30)
Mooi artikel, Marco. Maar kun je ook voorbeelden noemen. Hoe moet het anders?
Alex (2 maart 2007, 12:19)
Goed te horen dat er blijkbaar een marketingtheoretische onderbouwing voor ons succes is. Ik ga het onthouden voor mijn volgende acquisitiegesprek, dan kom ik ook eens goed uit mijn verhaal :).
Joost Bekel (3 april 2007, 08:30)
Goed artikel! En aangezien het web zich ook steeds meer in de richting van betekenis en belang van context begeeft, moet daar straks een interessante marketinglink te leggen zijn.
Reageer zelf!
Welkom bij SYNC
Hét magazine over innovatie en ondernemen, in Nederland en daarbuiten.
Reacties/ Pas als marketing de traditie loslaat, ontstaat er beweging
beyondreason (1 maart 2007, 16:30)
Mooi artikel, Marco. Maar kun je ook voorbeelden noemen. Hoe moet het anders?
Alex (2 maart 2007, 12:19)
Goed te horen dat er blijkbaar een marketingtheoretische onderbouwing voor ons succes is. Ik ga het onthouden voor mijn volgende acquisitiegesprek, dan kom ik ook eens goed uit mijn verhaal :).
Joost Bekel (3 april 2007, 08:30)
Goed artikel! En aangezien het web zich ook steeds meer in de richting van betekenis en belang van context begeeft, moet daar straks een interessante marketinglink te leggen zijn.
Reageer zelf!