Nieuws/ Pitchit.nl wil een open podium zijn voor nieuwe meningen /reageer
door: | Ewald Smits |
---|---|
over: | uitgeven, businesstrends |
op: | 1 juni 2007 |
Met ingang van vandaag is Nederland een online open podium rijker: Pitchit.nl. Volgens initiatiefnemer Rupert Parker Brady kent ons land nu “éindelijk een thuisbasis voor de nieuwe generatie opiniemakers”. Pitchit.nl geeft mensen de kans om de diepte in te duiken. “Een platform voor inhoudelijk gemotiveerde jongeren met een passie.”
Moderators
De meeste bijdragen worden geplaatst in de vorm van o.a. essays, columns, video’s, cartoons, foto’s, scripties en podcasts. Een professionele eindredactie en vele moderators beoordelen deze pitches op journalistieke kwaliteit én inhoud.
Tijdens de lanceringscampagne ventileren 10 twintigers, die als voorbeeld dienen voor hun generatiegenoten, nadrukkelijk hun mening op Pitchit.nl. Irène van den Broek (LSVB), actrice Anna Drijver, Herman Kopinga van creatief collectief Nieuwe Garde, deejay Terry Toner, student mediavormgeving Lotfi Haddi, schrijfster Hannah Buenting, ondernemer Thiemo van Rossum, Klaas Pieter Derks (CNV Jongeren), studente medicijnen Sabra Dahhan én radiomaker/beeldredacteur Farid Benmbarek nodigen iedereen uit te reageren.
Pitchit.nl is een initiatief van PitchMedia Europe BV te Laren. Uitgever/partner is Rupert Parker Brady, tevens hoofdredacteur Pitchit.nl.
Reacties
- Er zijn nog geen reacties.
- Reageer zelf
Reageren via Facebook