Consumenten zijn pas echt bepalend voor business-succes
Betrek ze daarom in alle opzichten bij je product
carlito (17 april 2007, 09:02)
Goed uiteengezet volgens mij. Ik ben benieuwd naar de bron van het onderzoek naar de grote groep mensen die staat te popelen om bedrijven te helpen. Kun je me daaraan helpen?
Xenia Bakker (17 april 2007, 10:32)
Het betreft een studie van Don Tapscott die de netgeneratie onderzoekt en gevolgen schetst voor economie en marketing. Het is een al wat ouder onderzoek en is samengevat in zijn boek Growing Up Digital.
hier staat een artikel dat een snel beeld van Tapscott en zijn werk geeft. Er wordt veel uit het onderzoek geciteerd. Met lekker veel procenten, precies waar de anglo-americans van houden ;)
Don Tapscott heeft meer boeken geschreven over hoe de digitale wereld een nieuw markt- en zakendenken vergt. Zijn nieuwste is Wikinomics over de invloed van massale digitale samenwerking.
Reageer zelf!
Welkom bij SYNC
Hét magazine over innovatie en ondernemen, in Nederland en daarbuiten.
Reacties/ Prosumptie leek hype, maar is een blijvertje
carlito (17 april 2007, 09:02)
Goed uiteengezet volgens mij. Ik ben benieuwd naar de bron van het onderzoek naar de grote groep mensen die staat te popelen om bedrijven te helpen. Kun je me daaraan helpen?
Xenia Bakker (17 april 2007, 10:32)
Het betreft een studie van Don Tapscott die de netgeneratie onderzoekt en gevolgen schetst voor economie en marketing. Het is een al wat ouder onderzoek en is samengevat in zijn boek Growing Up Digital.
hier staat een artikel dat een snel beeld van Tapscott en zijn werk geeft. Er wordt veel uit het onderzoek geciteerd. Met lekker veel procenten, precies waar de anglo-americans van houden ;)
Don Tapscott heeft meer boeken geschreven over hoe de digitale wereld een nieuw markt- en zakendenken vergt. Zijn nieuwste is Wikinomics over de invloed van massale digitale samenwerking.
Reageer zelf!